Wednesday, July 14, 2010

Hand Bag ohhhhhh Hand Bag

Al kisahnya hari Isnin lepas , aku tersinggah kat satu pasaraya ni, masuk jer kawasan pasaraya terus cari parking, nak dijadikan cerita, perking mmg ada kosong betui2 pintu masuk siap ada bumbung lagi...ooooo bestnya, aku pun terus lipat cepat parking...hehehehe, pro la konon kan....
Turun jer kereta, sku posing belakang dari luar lagi aku dah nampak, hand bag yg berbagai2 size, warna, design....mak aiiii, memang jatuh cinta gila...aku pening nak pitam,,,,oooppppssss acah jer.
Aku pun masuk la ke pasaraya, mmg bila masuk dalam, rupanya kat dlm lagi byk, geramnya aku..tp ku tahan juga nafsu nak blei hand bag ni, sebab duit tak cukup ...hehehehe, ko tunggu aku dpt gaji, nanti aku gi rembat aaaa
Pada hari yg sama, aku pi la kat kedai tpt aku slalu beli b2 pastry ni, aku pi merembat barang2 buat roti akibat, keterujaan tgk Cik Mat buat roti yg terserlah. Citer buat roti nanti ku uploadkan, Tunggu entry seterusnya yer

No comments: