Sunday, July 4, 2010

AkU GeRaM PaGi Ni..

Pagi ahad yang indah, pepagi lagi tak la pagi sgt,dlm kul 8.00 pagi aku pergi la ke Pasar basah kat Bagan Serai, niatnya nak buat koey teow gorengla pagi i,dengan bangga nya aku belia la bahan2nya. Bukan gi pasar semata2 nak beli barang buat koey teow tetapi aku dah borong untuk seminggu la, a.k.a kepala ikan seludu, sotong kembang, ikan tongkol, ikan siakap, sayur2an....penuh la ice box aku...
Tak lupa Nasi Lemak buat anak teruna aku, untuk aku tak payahla nak breakfast nasi lemak, tuuuu nak buat koey teow goreng....nyum nyum

Cerita bila sampai rumah,
Sampai jer rumah aku prepare la nak menggoreng ni, ...jeng jeng jeng....
Korang nak tau kenapa?????
Koey teow yg aku beli tu, koey teow lama, tak cun dah, hancus la, aduhhhhh....tapi ku goreng juga, maybe rasa dia ok lagi, tp ..hampa belaka, koey teow tu berketul2, rasanya..Ya Allah, macam buat tepung masak cabai, bayangkan.....ngeeeeee..GERAM Tul la

Ok, now i nak pi masak tgh hari Pulak, sat gi kita sambung yer

No comments: