Wednesday, July 29, 2009

Subang tercabut???????

Alkisahnya, aku dah pergi tindik telinga puteriku, Syasya, Dah seminggu lebih dah, pas tu aku tukar la dr subang yg di tindik tu kepada subang emas, 2 hari lepas tu, yakni hari Selasa28hb July, balik keje aku tgk subang tak der kat telinga, rupa-rupanya subang dia tercabut kedua2 belah telinga tu kat atas baby cot dia, aduuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh.......(tercengang aku bila auntie akui bg tau cam tu. nak wat cam ner lagi), auntie aku plak tak berani nak pasangkan balik subang tu....tunggu jer la sampai aku balik dari keje.........

Tak per la bab tu.........

Malamnya, aku n Mr hubby pun mula la operasi nak pasang balik subang tu, punya la cari lubang tu, tak juga boleh masuk kan subang tu, tengok punya tengok punya tengok la. ada la dalam 20 minit , rupanya isi dia dah bercantum semula, Ya allah, cepatnya bercantum, tak sampai 24 jam pun. tu la orang tua-tua selalu cakap, isi budak ni cepat sembuh, .....waaaaaaaaa
dah nak kena pi ke kedai tindik lagi sekali, kesian puteri aku sorang ni,....

No comments: