Friday, July 17, 2009

Selepas Kelahiran Anak ke2

Dalam thn 2004 dan selepasnya , memang byk la juga liku2 hidup yg dilalui. Masa tu gaji dah la tak byk mana, nak survive ngan 2 org anak, even dua2 org keje pun masih la rasa tak cukup dan sempurna hidup kami sekeluarga, Byk juga usaha dilakukan, sampaikan aku ambil keputusan sambung belajar secara E-Pjj kat UiTM shah alam, dalam tempoh itu setiap bulan aku akan Ke KL, masa tu tempat aku adalah kat umah adik aku, beberapa thn juga la sampai la thn 2008, aku terpaksa la berenti atas sebab aku tak dpt nak teruskan lagi. semuanya aku tinggalkan. Memang seronok belajar lagi tambah pula memang aku dari dulu nak jejak kan kaki ke IPT. and thn 2007 aku di sahkan hamil lagi anak ke 3 . Yg ni pun sama juga, aku sihat, syukur sepanjang aku hamil tak der la meragam sgt badan ni, bertambah semangat lagi bila doctor sahakan aku hamil baby girl, waaaa.....seronoknya...sebelum ni dah ada 2 baby boy, seronok nya ........syukur
alhamdulillah termakbul jug doa kami.

3.3 kg @ 3hb Jan 2008

No comments: