Friday, August 13, 2010

2 Ramadan 1431 @ 12 Ogos 2010

Salam & Selamat Pagi.
Nampaknya pepagi cenggini jer la boleh nak update,tapi masih cerita tidak bergambar. Tambah pula dengan kerja,rasa macam terkejar2 la pula.
Nak tahu menu apa masak smlm???
Smlm aku masak Nasi minyak (guna resepi Kak Hanieliza ) , sedap sekali , makan bersama Kurma Ayam & Acar Timun.Tambah lagi skit, Acar Limau yg memang disediakan untuk bulan puasa ni. ( yg ni nanti ada masa aku uploadkan gambar dengan resepi aku)
Kuih muih pula aku pi beli jer kat PARAM Bagan Serai. Pergi kesana jumpa la pula Sepupu aku yg berniaga. Aku blom testlagi, sebab aku ;pi beli kuih ja,mmg dah niat macam tu,

P/s - Misi masak sendiri dan berjimat cermat di bulan yg mulia ini masih berjaya...setakat hari ini, Alhamdulillah...

Nak bagi 5 bintang kepada Kak Hanieliza, Resepi Nasi dari Koleksi Buku Hanieliza, mmg best,menjadi...

No comments: