Thursday, August 26, 2010

12 Ramadan 1431 @ 22 Ogos 2010

Hari ni tak ader gambo,sebab, candle light tu buka puasa, bergelap ...elektrik tak der, geram betui la aku ngan TNB ari tu.....

Kisah seterusnya....

Cewah ada intro la plak....hihihihi

Ni ha cerita hari Ahad, aku buat laksa, petangnya, masak nasi lak lauknya kari ayam, request by my eldest son...aper2 pun dia mmg nak makan kari jer...

Kuih plak, aku buat cucur udang , then my uncle belikan pulut bakar & Pulut udang, air mmg berbagai lah, airtebu,aor cincau, air cendol....pergh mmg best giler.
Lama lak tak makan laksa, aku bedal cukup2...last sekali aku sakit perut , perut masuk angin...padan muka aku...

Tapi yg tak bestnya, dlm tgh dok syiok2 tgk Shamsul @ bazar ramadan, bleh plak tak der eletrik kat umah aku....siut betul la, bukan sekejap sampai kul 9 lebih baru ada blk, udah ler gelap, panas lak tu, mmg ber candle light la kami berbuka aritu, sampai lupa nak snap picture masa tu.....ngeeee

No comments: