Wednesday, February 2, 2011

Lama X Update

Salam buat teman-teman ku di alam maya ini dan juga silent reader yang ada berkunjung ke rumah ini tetapi tuan rumah hilang...........
Maaf lah kerana lama menyepi, kerana kekangan masa yang amat sangat dan terpaksa ku tinggalkan rumah ini tidak diselenggara.

Masuk bulan Februari 2011 barulah reda sedikit...tak banyak ..rasanya baru 5% sahaja selesai....it's mean banyak lagi la kerja2 yang perlu aku selesaikan.

Memang dah lama tak der cerita masak-masak disini, begitu juga tips, info dan aktiviti aku...terutama semasa cuti sekolah.
Berkesempatan juga aku bawa anak2 tetapi masa tak mengizinkan...tetapi di Facebook aku tetap update termasuklah gambar2 terkini...bukan terkena.

Masuk bulan kedua ditahun baru ...Februari 2011. Cepat betul masa berlalu pergi. Semakin hari semakain meningkat usia.
Syukur Alhamdulillah kerana Allah S.W.T mengurniakan kesihatan yang baik serta di murahkan rezeki.
Ku berdoa agar dilanjutkan usia kerana diri masih kekurangan .......amalan-amalan, ibadah serta ku pohon dilanjutkan usia agar dapat ku mendidik anugerah dan Amanah yang telah dikurniakan kepada aku dan suami sebaik-baiknya dunia dan akhirat

No comments: