Tuesday, June 29, 2010

LaMa TaK UpDaTe

Alamak!!!!! Lama Betul aku tak update..kikikiki
Bukan tak der mender nak citer, tp agak malas skit, bussy pun ada, macam2 bend nak kena buat, Bulan Mei mmg busy, Bulan June pun sama....tapi plg malang bila nak update, nak dowload picture, hampeh tul, sumer dlm pendrive hilang, kena virus, adehhhh..hampanya hati

Bulan Mei, sibuk ngan urusan rumah, pegi umah adik di KL, antar mak mertua ke umrah....alhamdulillah selamat pergi dan pulang...Ke rumah adik, coz ader buat majlis aqiqah untuk anak adik bongsu aku, Irwan ...dapat anak lelaki namanya Muhammad Irwan Zarith.

Masuk bulan June,aku mula sibuk ngan keje2 sampingan ...aktiviti kenduri kawin orang...
Alhamdulillah, rezeki yg dikurniakan, tempaha setiap minggu ader la ,

Ader juga mengikut rombongan Kawin Sepupu sebelah suami kat Lekir..so bleh la bercuti kejap di Teluk Batik, anak-anak enjoy sgt dpt mandi mandi di teluk batik, aku ngan Mak Mertua aper lagi bershopping la barang-barang perhiasan kat situ, ader satu kedai tu mmg murah dari org lain,best giler, macam macam rasa nak beli...

Maka dengan ini aku berazam nak update selalu kat blog ni....
cewahhhh...boleh ker?????

No comments: