Wednesday, June 30, 2010

HP Meragam TaPi DaH BeLi BaRu

Nak story skit ni...HP aku rosak dari hari Ahad lepas a.k.a 20.6.2010, besa la dah lama kan, macam-macam penyakit dia mai la...So @ 2 hari juga la aku terputus segala hubungan...cewahhhhh

Malam semalam a.k.a Selasa Malam pada 22.6.2010 aku ditemanai Mr Hubby pergi la menterjah ke kedai HP sekitar Parit Buntar....yang bestnya kat Parit Buntar ni , Kedai Hp duduk 1 lorong , senang la nak survey...Mmg berbagai harga ada, lagi plak byk pesaing nya, aku pun rembat la satu , harga murah jer RM2**.00 sahaja.

Lupa lak nak bg tau, aku ni setia pada yg satu, SONY ERICSSON ahaja pilihan hati, walau pun murah tp puas hati, jadi la untuk orang2 macam aku ni, beli setakat yg termampu jer...

Anak aku plak si Abang Harith sound , "Ibu repair yg lama tu,bg la kat abang " ....
cewahhh...kalau bg guna baik2 tak per la,ini tidak asyik nak main games ajer,...so...tunggu la dulu yer...blom masanya lagi

No comments: