Thursday, October 1, 2009

Trip to Kelantan 24-26 September 2009

Musim Raya kali ni ader kenduri, aku pun ikut la sama pi ngan family sebelah mertua ku ke Kelantan, Sepupu hubby kawin ngan orang Kelantan, kat Pengkalan Chepa. actually tak byl la pi jejalan coz, ramai yg pegi sumer sekali ader 8 biji kete. Lain kali nak gi sekali lagi, tak puas la jalan ramai2 tak bleh nak lama, ader yg anak meragam lah, macam2 la ...syukur anak-anak aku baik-baik belaka. layan jerlah gambar2 ni,







2 comments:

linahilmin said...

amboiii! sakan dia beraya ye sampai kelantan! kita yg org sana ni pun tak sempat nak blk!

Madam Lilly said...

kebetulan jer Ina,sib baik ada kenduri tu, kalau tak entah bila nak sampai sana