Thursday, June 27, 2013

Inilah aku selepas 9 kg hilang dari badan, Shaping gilerrr beb

 
Salam Sejahtera
HAVE YOU HAVE YOUR SHAKE TODAY?
 
Wah terujanya aku dengan result produk ni.
It's HERBALIFE ...
 
Seblum ni memang aku sangat struggle nk turun berat badan. Apatah lagi banyak sangat produk dipasaran dan tak tahu mna satu nak pilih. Yang ada iklan dimerata-rata di Televisyen, majalah adalah produk kuruskan badan.
Dah cuba macam-macam, erkkkkk, tak sedap, bila tak sedap beli mahal pun aku tak sanggup nak habis, sebab tekak nak yang sedap-sedap jer. Rasanya bukan aku sorang mcam ni, ramai lagi kan.
Aku dah JATuH CiNTA dengan HERBALiFe....
woooohooooo!!!!!
Alhamdulillah sehingga hari ini aku dah lost 9kg
Lambat ????
ohhh semestinya godaan sebagai ibu anak empat, perlu masak untuk anak2 kadnag2 memang terbabas juga makan, tp tak menjadi masalah, aku still bleh burn kalori dengan produk ajaib ni.
Dulu nak turunkan 5 kg setahun pun susah, tapi sekarang 9 kg 1/2 tahun....kalau cakap bulan rasa sekejap, sebut tahun baru rasa cepat skit....hihihihi
dah 9 kg....AMAZINGGGGG
 
Sapa2 rasa nak joint aku ngan produk ni PM/SMS aku, aku tolong korang semua..
Boleh makan murah....haippppppp, bukan aku bg discount tp syarikat bagi discount %.
Nak tau ...
ni no kena ingat tau 017-568 5196
 

No comments: