Wednesday, June 19, 2013

HARI BERMULA DENGAN HERBALIFE

Assalamualaikum Semua
 
Wohoooo!!!!, Lama tidak menulis panjang lebar.  Entry kali ni nak cerita tentang bermulanya hari-hari ku dengan Herbalife. Lebih kurang setahun dulu aku dah intai produk ni. Tapi masih ragu-ragu dan sangat berkira dengan harganya. (mood: Tak Kenal maka Tak Cinta) ayat
Poyo...hahahahaha
 
Cerita nya begini:
Selepas melahirkan baby bongsu, Berat Badan aku susah sangat nak turun...ehhhh, macam la kurus sangat sebelum ni. Berat badan semasa mengandung baby bongsu ni cecah 85kg. Berat sebelum mengandung 78 kg. Selepas bersalin dah sambut Puasa, maka berpantang pun ala kadar sahaja. Tambah pula baby lahir Pra Matang, Tak dapat nak jaga badan sendiri sangat, lebih utamakan baby. Sambut Ramadan Godaan makanan ...perghhhh... curi2 juga makan. Lepas tu tibanya Syawal, Makan-makan Raya la pula....ohhhh. Berat Badan dapat turun cuma 3 kg, Tak turun dah. so cecah 82kg. Gerun beb.  So my husband just suggest to try Herbalife Tea, I pun set appointment dgn seorang yg jual produk ni Nurleena Leen Ishak, (igtkan jual jer, rupanya ada program, and coaching sekali, teruja sekejap) , maka aku pun ter ter ter lah dengan Herbalife ni. Minggu Pertama Dapat Turun 1 kg, ...ohhhhh Sangat-sangat teruja. Terus lps tu beli product, dengan Harga Runcit tau, (masa ni tak tau apa-apa langsung pasal produk lg).
Lepas habis produk satu botol( masa ni minum Shake main2 jer + Kedekut, nak jimat punya pasal), Then aku ni jenis yang nak untung juga tak mau rugi so decide jadi Distributor dengan RM 98.00 aku sah jadi distributor HErbalife. Seronok sangat ( Mood: sebenarnya kosong lagi , tak tau apa2, pasal Herbalife, Nak Makan murah jer)
 
Ini adalah tarikh aku officially Herbalife Independent Distributor
11.10.12
 
Stop cerita bermulanya herbalife , soon aku ceritakan produk nya yang hebat pula.
 
Sharing is Caring

Love

 

 

No comments: